Citroen DS 23 PallasDodge CHallenger SRT HellcatVolkswagen Multivan T6 "Edition 30" Ferrari Daytona SP3 SpiderBMW M3 (E46) - GTR street - 1Lancia Fulvia 1600 HF LussoPorsche 918 SpyderVolkswagen Käfer Faltdach "1963" redLexus LFA - Nurburgring PackageBMW M4 M-Performance (G82)

BMW M3 (E46) - GTR 24hrs Nurburgring



BMW M3 (E46) - GTR 24hrs Nurburgring (Plain Body vision)

 

Závodní automobily BMW (M3 GTR) v roce 2000 nebyly schopny udržet krok s konkurenčním Porschem 996 GT3 RS v americkém Le Mans Series (ALMS), aby BMW porazil mnohem vyváženější Porsche, musela přijít dramatická změna. Ta přišla, ale Porsche společně s Ferrari podaly stížnost k řídícímu orgánu ALMS. Jejich tvrzení bylo, že M3 GTR byl spíše prototyp než skutečný GT-vůz. BMW si velmi pečlivě prostudoval pravidla. Předpisy ALMS GT pro rok 2000 uváděly, že každý závodní automobil musí být v prodeji na dvou kontinentech během dvanácti měsíců od začátku sezóny. BMW tuto interpretaci interpretovalo co nejvíce liberálně. Společnost si vybrala homologaci závodního automobilu tím, že vyrobila jen 10 silničních vozů, a ty byly prodány na samém konci sezóny. S přiloženou mezerou byly konkurenti BMW bezmocní a M3 GTR bylo dovoleno závodit. Já sice preferuji otvíratelné modely, ale bohužel závodní verzi M3 Autoart vyrábí pouze uzavřenou. Naštěstí není z pryskyřice (Resin), ale ze zinkové slitiny (Zamk).

 

- - - - - Při ranním focením u své garáže jsem dlouho přemýšlel, kam vyrazit. Nakonec jsem vybral lánské a křivoklátské lesy, kde v bílé barvě nádherně kontrastuje s podzimně zabarveným listím. Samozřejmě jsem taktéž navštívil hrad Křivoklát.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace