Lamborghini Diablo 6.0BMW M 235i AC Schnitzer ACL2 BMW M3 (E46) - GTR 24hrs NurburgringMercedes Benz G 90S SWB - 1Aston Martin One 77Shelby Cobra 427S/C BMW Z8BMW M3 (E46) - GTR street - 1Pagani Zonda RevolucionRange Rover SportAudi R8 5.2FSIPorsche 918 SpyderAlfa Romeo 4CBMW M1BMW M3 (E92) - GTS BMW 700 - Sport CoupePorsche Carrera GT.Ford Mustang - Saleen S281 Rolls Royce GhostBMW 135i (E82) - coupeMercedes Benz G 63 AMG 6X6.Pagani Zonda RLamborghini Gallardo  Superleggera1BMW I8Lexus LFA - Nurburgring PackageBMW X6 (E70) - xDrive 50i BMW M3 (E46) - CSL McLaren MP4 - 12CMclaren F1..BMW M3 (E46) - CoupeBMW X5  4.4iBentley ContinentalBugatti Veyron -  Edition CentenaireHummer H2 - SutJaguar F-Type - R coupeNissan GTR (R35)Lamborghini Aventador LP700-4Ferrari 458 Italia SpiderMcLaren P1 Land Rover - Defender 90 Adventure Aston Martin - Vanquish Tatra 603 - 2BMW M3 (F80)Pagani HuayraAston Martin DBSPorsche 911 GT3 3.8Chevrolet Corvette C7 - Z06Koenigsegg  Agera.Tatra 603 - 1BMW F650 GS

Ferrari 458 Italia Spider



Ferrari 458 Italia Spider (Red). - Opravdu není žádným překvapením, že je Ferrari 458 Italia chváleno jako jedno z nejlepších vozů Ferrari, které kdy udělali. Ať už na silnici nebo na trati. Je velmi málo stížností na to, co Ferrari dosáhlo s novým desingem, všestranností a jízdními vlastnostmi. Konec konců, dědictví značky se táhne až do konce třicátých let minulého století. To je téměř 80 let tvůrčí inovace, výzkumu, vývoje a samozřejmě nejdůležitějšího prvku Ferrari: vášně. Dalo by se říci, že 458 Italia je nejživějším příkladem exponenciálního pokroku Ferrari v průběhu let. Úroveň zdokonalení a zlepšení mezi Ferrari F430 a 458 lze téměř měřit na světelné roky. Model 458 nyní obsahuje nejmodernější technologický pokrok tak vysokého ráže, který před pouhými lety mohl být nalezen pouze v legendárních supercars a hyperkars. Budoucnost automobilové supercars se změnila díky 458. - - - K vytvoření fotek došlo v letním období, a to v Praze na Střeleckém ostrově, kde v pozadí je možno vidět Národní divadlo, Karlův most a Smíchov. Zase v zimním období Ferrari bylo zakonzervováno, ale jednou za čas potřebovalo protočit kola, jenomže venku byl sníh, a tak se rychle vrátilo do haly k dalšímu odpočinku.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace