BMW M3 (F80)BMW M3 (E36) AC Schnitzer CLS IIAlpina B3 (E30) Touring 2.7BMW M1BMW M3 (E46) Convertible Honda NSX (NC1)Ferrari SF90 Spider Mitsubishi Lancer EVO X FQ400 LHD Ferrari Daytona SP3 SpiderBMW M3 (E46) - GTR street - 1

BMW M3 (E36) AC Schnitzer CLS II



BMW M3 (E36) AC Schnitzer CLS II

 

Tato studie ukazuje, jak lze M3 přeměnit profesionálním naladěním na čistokrevné závodní turistické vozidlo pro použití na silnici. CLS II je založen na AC Schnitzer CLS zahájeném v roce 1993, nic méně je to zcela nový vývoj. Mnoho komponentů CLS II bylo dříve testováno ve skupině A M3 závodního týmu AC Schnitzer v extrémních podmínkách, jako je 24hodinový závod na Nürburgringu. CLS II kombinuje lehkou konstrukci s ohromnou silou a vynikající ovladatelností. Tento „dietní plán“ pokrývá celé vozidlo a vyžaduje použití ultralehkého materiálu s vysokou pevností (kevlar z uhlíkových vláken). Aerodynamika a jízdní stabilita CLS II představují současný stav techniky. Aby bylo dosaženo cíle maximálního výkonu s neomezenou vhodností pro každodenní použití, musel být motor prakticky přestavěn od nuly. Úpravy, které zahrnují speciálně naprogramovanou řídicí jednotku AC Schnitzer, jemně vyvážené kondory, přesně vyvážený klikový hřídel a zcela přepracovaný systém sání s velkou vzduchovou skříní, vyžadují jmenovitý výkon až 257 kW / 350 HP s točivým momentem 355 Nm. V tomto provedení CLS II sprintuje z 0 na 100 km / h za pouhých 5,1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 290 km / h.

 

----- Takto vyšperkované BMW se prohánělo po Liberecku. Nejdříve se zastavilo na Bílých kamenech (sloní kameny), a pak si zajelo do Liberce. Z Liberce vyrazilo na Ještěd, zde nejdříve byla mlha, ale pak se vyjasnilo.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace