Alpina B3 (E30) Touring 2.7BMW Z8BMW 8 (G15)Mercedes AMG GT - Black SeriesLamborghini Gallardo  Superleggera1BMW M3 (E36) AC Schnitzer CLS IIBugatti ChironDodge CHallenger SRT HellcatBMW M3 (F80)Lamborghini Diablo 6.0

Renault 4CV Decouvrable



Renault 4CV Decouvrable – (Vert Ardennes Metal) 1951

 

4CV byl představen veřejnosti a médiím na pařížském autosalonu v roce 1946 a do prodeje se dostal o rok později. Sériová výroba byla údajně zahájena v továrně společnosti Billancourt několik týdnů před pařížským autosalonem v říjnu 1947, i když na příští rok byly vozy velmi nedostatkové.  Reklama Renaultu zdůrazňovala stovky instalovaných obráběcích strojů a postupů použitých pro montáž prvního velkoobjemového automobilu, který byl vyroben od války, a chlubil se tím, že malé auto již není prototypem, ale skutečností. Na startu 4CV dostal přezdívku „La motte de beurre “ (hrudka másla); bylo to způsobeno kombinací jeho tvaru a skutečnosti, že všechny dřívější dodávky používaly přebytečné barvy z vozidel německé armády, které měly pískově žlutou barvu. Později to bylo láskyplně známé jako " quatre pattes ", "čtyři tlapky". Navzdory počátečnímu období nejistoty a špatných prodejů kvůli zpustošenému stavu francouzské ekonomiky se 4CV do poloviny roku 1949 prodalo 37 000 kusů a byl nejoblíbenějším vozem ve Francii. Za Rýnem se v roce 1950 v západním Německu prodalo 1 760 vozů 4CV, což představuje 23 % dovezených vozů do této země a je na seznamu na druhém místě za Fiatem 500. Auto zůstalo ve výrobě po více než další desetiletí.

 

----- Focení probíhalo v rodné zemi, Francie. Objevilo se v Paříži na pobřeží Seiny, následně projelo okolo Moulin Rouge k Sacré Coure. V obchodě (kde se natáčel film Amélie) nakoupily se zásoby na cestu do Versailles.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace