Ferrari SF90 Spider Citroen DS 23 PallasPorsche 918 SpyderPeugeot 205 CTI MK1 BMW X6 (E70) - xDrive 50i Koenigsegg Jesko Renault Fuego TurboNissan GTR (R35)BMW Z8Mclaren F1..

Materiál - COMPOSIT



Kompozitní modely jsou doménou Autoartu. Model se skládá z různých hybridních materiálů.

Karosérie modelu je z ABS /akrylonitrilbutadienstyren/ materiálu. Jeho výhodou je jemnější Bodylines a ostřejší záhyby. Panely mohou být mnohem tenčí, ale hlavně otevíratelné. Další výhodou je lakování, totiž zde nehrozí zinkový lišej. Tento materiál se dnes ve větší míře používá při výrobě automobilů, např. blatníky, nárazníky nebo kliky u dveří, a jsou stejně odolné jako jejich kovové protějšky z hlediska estetického a strukturálního.

 

Aby bylo celé kompozitní tělo dostatečně tuhé, tak je vnitřní struktura (vana)  z litého kovu (zinku). To pomáhá ke zpevnění celého těla a zabrání deformaci. Také napomáhá k otevírání a zavírání dveří, kapoty a kufru do stejné pozice. Pro model je také důležitá váha, protože ABS je velice lehký materiál a kovová vnitřní struktura skvěle doplňuje ten to pocit. Jedním z důvodu, proč výrobci mění materiály modelů, je samozřejmě cena. Většina výrobců začíná volit raději pryskyřici, než litý kov. Autoart zvolil cestu kompositu, a jenom čas ukáže  jestli je to správná cesta.

Do mé sbírky už zamířilo pár modelů /Alfa Romeo, Aston Martin, Mercedes Benz G63/a mohu říci, že vypadají skvěle. Jenom mi nějak chybí taková ta kovovost.

 V mé sbírce-Alfa Romeo-4C / Aston Martin-Vanquish / Mercedes Benz-AMG G63 6x6

  

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace