Jaguar F-Type - R coupeHummer H2 - SutPeugeot 205 CTI MK1 Renault R4F4 LF4 90.BMW 7 (E38) Alpine B12 Lamborghini Diablo 6.0BMW I8Chevrolet Camaro ZL1BMW X5 (G05)o

Lamborghini Countach LPI 800-4



Lamborghini Countach LPI 800-4 (Dark bronze)

Prohlédněte moderní interpretaci ikonického superauta ze70.a80.let. Ano to je auto, které jste jako děti znali z plakátů. Nový Lamborghini Countach LPI 800-4 vzdává hold designu původního Countachu. Tedy tomu, který debutoval v roce 1971. Právě tento model pomohl Lamborghini dostat se na mapu všech milovníků aut a odstartoval desetiletí trvající rivalitu s Ferrari. Při příležitosti oslav 50. výročí tohoto úspěšného modelu bylo pro Lamborghini příhodné vzkřísit znovu slavnou značku. Podle Lamborghini má nový Countach „ukázat, jak se mohl ikonický Countach 70. a 80. let vyvinout v elitní supersportovní model“. Dokonalé proporce a futuristický styl. To je ve zkratce hlavní jmenovatel tohoto vozu. Odvážný, převratný design, který vedl generace superaut, žije v této vzpomínkové verzi dál. Čisté linie, podélná poloha motoru V12 v zadní části vozu a ikonické zvedací dveře. Ty jsou nyní nově s ještě ostřejšími hranami a činí Countach okamžitě rozpoznatelným a zároveň revolučním. Lamborghini Countach je auto z budoucnosti. Nízká geometrická kabina modelu LPI 800-4 doplňuje linie exteriéru. To umocňuje pocit, že sedíte ve voze z budoucnosti. Exkluzivní nabídka ozdobných prvků zachovává živelný, ale nekonvenční styl nadčasové klasiky. Jedinečný styl vozu k vám promlouvá z každého úhlu a nádherně se snoubí s luxusním italským řemeslným zpracováním a špičkovou technikou. Nový Countach má pohon na všechna 4 kola a dosáhne rychlosti 0-100 km/h za 2,8 vteřiny. Z nuly na 200 km/h se rozjede za 8,6 vteřiny. Maximální rychlost auta pak činí neuvěřitelných 355 km/h.

 

----- Předváděčka probíhala v Českém Švýcarsku. Nejdříve na silnicích u Vysoké Lípy, následně u ohněm zdecimovaných lesů pod Pravčickou bránou. Pravčická brána se také musela navštívit. Další zastávky proběhly u Dolského mlýna a Panské skály. Na závěr se jelo vyzkoušet maximální rychlost na Německé dálnice, kde skončilo v Drážďanech.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace