Pagani HuayraFerrari 458 Italia SpiderPorsche 918 SpyderBMW M3 (E46) - GTR 24hrs NurburgringBMW X6 (E70) - xDrive 50i Dodge Charger Super BeeMitsubishi Lancer EVO X FQ400 LHD Škoda 110R Coupé Aston Martin DBSBMW 700 - Sport Coupe

Porsche 911 T 2.2 Targa 1970



Porsche 911 T 2.2 Targa 1970 (Signal Orange)

 

Původní Porsche 911 bylo veřejnosti představeno na podzim roku 1963 a bylo vyvinuto jako mnohem výkonnější, větší a pohodlnější náhrada za Porsche 356. Výroba začala v září 1964 a trvala až do roku 1989, než byl model radikálně upraven. Nástupce přišel Porsche 964, ale stále se prodával jako Porsche  911, stejně jako současné modely. Mechanicky vynikala 911 pohonem zadních kol a vzduchovým chlazením. Původní modelová řada 911 je často označována za nejúspěšnější soutěžní vůz všech dob, což přispělo k její sportovní image. Zpočátku byl označován jako "Porsche 901", ale kvůli protestům Peugeotu byl změněn na 911. První verze 911 měly vzduchem chlazený, vzadu umístěný 2,0 litrový motor boxer o výkonu 130 koní. Byl spojen s pětistupňovou manuální převodovkou "Type 901". V roce 1967 Porsche představilo výkonnější model 911 S s výkonem 160 koní a byla nabízena kola z lehké slitiny Fuchs. Zvláštností byla verze Targa s ochranným rámem z nerezové oceli, která přišla na trh také v roce 1967 a od roku 1968 s proskleným zadním oknem. Držák Targa byl namontován z bezpečnostních důvodů, protože Porsche se obávalo, že plný kabriolet neprojde přísnými kontrolami v USA. Název "Targa" pochází ze silničního závodu Targa Florio na Sicílii, ve kterém Porsche od roku 1956 získalo mnoho vítězství.

 

----- Tato klasika se proháněla po okrskách u Velvar. Velvary se také navštívily     a vzápětí se vyrazilo do Kladna, podívat se, jak se staví nové výrobní haly.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace